Eksterne lejere

Bor du ikke i Kirsebærhaven, men er interesseret i at leje vores fælleshus

Lejeperiode

Nøgle til fælleshuset kan afhentes i dette, Brinken 35, klokken 14.00 dagen før arrangementet. Huset skal afleveres i ryddelig tilstand, jf. nedenfor, senest klokken 14.00 dagen efter arrangementet (to døgn).

Pris for leje af hus

Prisen for leje af hus udgør 2.800 kr., hvor de 300 kr. er et depositum, som du får tilbage, hvis alt er intakt når du afleverer nøglen.
I prisen er inkluderet:

  • to værelser med hver to senge og tilhørende sengetøj (dyne og hovedpude)
  • badeværelse
  • musikanlæg
  • en affaldssæk, som du skal anvende til madaffald, da skraldemanden ikke fjerner andre typer sække end den udleverede
  • rengøring

Skulle det ske, at der går fx et glas itu, bedes du stille dette på bordet i køkkenet. Der vil da blive fratrukket et mindre beløb fra depositummet.

Pris for leje af værelse

Ønsker du “kun” at leje et værelse er prisen 250 kr. pr. værelse pr. overnatning.

Betaling

Lejen skal betales forud for arrangementets afholdelse, og beløbet skal indsættes på foreningens bankkonto der har kontonummer 5314-0252509.

Depositummet på 300 kr. betales straks efter bestilling af huset. (Er betaling ikke sket  senest syv (7) dage efter bestilling, betragtes bestillingen som annulleret uden yderligere varsel).

Restbeløbet på 2.500 kr. skal indbetales senest syv (7) dage før arrangementets afholdes. (Overholdes fristen ikke, anses bestillingen for annulleret uden yderligere varsel, depositum tilbagebetales ikke).

Oprydning

Oprydningen består af:

  • opvask
  • tømme opvaskemaskiner
  • sætte service m.v. på plads
  • tømme og slukke køleskabe og efterlade døre til disse åbne
  • borde og stole sættes på plads
  • oprydning på værelser
  • cigaretskod udenfor askebokse fjernes ligesom andet affald, der måtte ligge på terrassen eller omkring huset
  • fjerne alt affald (gælder også sækken med restaffald, affaldsstativet skal være tomt ved afslutning af lejemålet)

Ligger der serpentinere, itugåede bolloner, flag eller andet affald på gulvet, bedes dette fejet op.

Medbring

Som lejer skal du selv medbringe:

  • Duge
  • køkkenrulle
  • opvaskemiddel
  • karklude
  • viskestykker
  • toiletpapir
  • håndsæbe
  • håndklæder
  • sengelinned

Aflevering

Nøgle afleveres efter aftale truffet med person der overdrager denne.

Husorden

Tryk på dette LINK for at læse vores husorden

Udlejning til afholdelse af f.eks. generalforsamlinger

Fælleshuset kan lejes til gennemførelse af f.eks. generalforsamlinger, afholdelse af møder m.v. Prisen for leje af fælleshuset er 500 kr. + 750 kr. til rengøring efter mødet. Periode for udlejning er fra dagen huset skal bruges klokken 14:00 og til følgende dag klokken 10:00.